sobota 11. februára 2017

Valentínske kulinárske tipy



Sviatok zamilovaných sa blíži a či už ho uznávate alebo nie, papať sa musí. Prečo si ho teda nespríjemniť niečím sladkým na jazyku? Koniec koncov vlastnoručný darček váš partner ocení najviac. Prečo to neskúsiť?

♡♡♡

Mojim úplne prvým valentínskym receptom na blogu boli tieto orieškové srdiečka. To sme ešte s milým fungovali na diaľku a posielala som mu ich poštou ako prekvapenie. Myslím, že sa celkom vydarilo. Recept nájdete na tomto linku.



 ♡♡♡

Čo si budeme navrávať, tortička urobí vždy najlepší efekt. Mám tu pre vás jednu špeci s výnimočnou kombináciou chutí. Páči sa mi na nej, že človeka zmätie farba a očakáva ovocnú chuť, ale príde prekvapenie v podobe mäty s čokoládkou ;-) Ak  máte partnera, ktorý miluje after eight čokoládky, tak kliknite sem pre recept



♡♡♡

Ak by sa vám zažiadalo niečo čokoládovejšie s jemným tónom ovocia, je tu čiernobiele brownie s malinovo-višňovýmdžemom. 


♡♡♡

V prípade, že máte veľmi málo času alebo nie ste zdatní v pečení, odporúčam túto superrýchlu a chutnú čokoládovú penu od Nigelly. Je hotová hneď a chutí ako obláčik. 


♡♡♡

Obdobne jednoduchou, ale menej sladkou verziou pohárov sú pre milovníkov šľahačky a ovocia tieto ovocné poháre, ktoré môžete v zimnom období doplniť o ovocie mrazené, prípadne použiť banány, mango, pomaranč, či ananás.


♡♡♡

Osvedčenou istotkou, ktorou nič nepokazíte je cheesecake. Napríklad tento. Ovocie môžete naukladať do tvaru srdiečka, prípadne na koláčik srdiečka nakresliť roztopenou čokoládou alebo bonbóniky v tvare srdiečok na cheesecake naukladať. Dá sa s tým vyhrať. 




♡♡♡

Na záver som si nechala jednu špecialitku pre Valentínov, ktorí neobľubujú sladké. Tieto kurkumovo – koriandrové keksy by im mohli padnúť do nôty, čo poviete?



A možno vás ten váš Valentín prekvapí rovnako ako ten môj mňa pred rokmi :-)


♡♡♡

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...