pondelok 17. októbra 2016

Tekvicové polievkové inšpirácie


     Krásne i menej vydarené jesenné dni si neviem predstaviť bez tekvice. A to na akýkoľvek spôsob. Na sladko, či na slano... Každý rok skúšam nové recepty a skúmam čo tekvička dá. A musím povedať, že ani raz nesklamala :-) Jediný recept, ktorý som ešte neskúšala sú tekvicové jadierka. Ale na tie sa chystám tento rok. Adeptku už mám.

     Ak aj vy ste tekvicomil ako ja, tak určite oceníte tento súhrn tekvicových polievok ever na Dora´s art. Sama som netušila, že som ich stihla za moju kariéru vyprodukovať až toľko. Ale som rada, lebo tak vám mám dnes čo ponúknuť. Už len si vybrať. Pre recept stačí kliknúť vždy na názov polievky pod samotnou fotkou.




Je výborná a jediný z mojich receptov, pre tých, ktorí čakajú mäso. V tomto recepte bolo použité hovädzie, ale kľudne si vyberte iné mäso, časovo menej náročné na prípravu. Viem si polievku predstaviť aj s klobáskou alebo kúskami slaniny. 

- . - . - . -



Je špecifická svojou ostrosladkou chuťou. Tú výborne zmierňuje jogurt, či kyslá smotana, ktoré použijeme na záverečné servírovanie.

- . - . - . -



Jeden z mojich dvoch favoritov. Sladká tekvica, slaný losos a pikantné koreniny. Dokonalá!

- . - . - . -




Vegáni môžu mlieko nahradiť napr. ryžovým. Ide o taliansky regionálny recept z Piemontu.  

- . - . - . -




Milujem kokosové mlieko v slaných jedlách. Ak ste ešte tento kontrast neskúšali a máte predsudky, verte mi, môžete byť veľmi milo prekvapení! Stojí to za to.

- . - . - . -




Výborná, vďaka syru jemne slankavá, rozmarín obohatí o nečakanú bylinkovú chuť...

- . - . - . -

Čo dodať? Keď si vybavujem tie chute, neviem pre ktorú sa rozhodnúť skôr. Všetky boli naozaj výborné. Tekvica je proste moja gastroláska.
V dohľadnej dobe ešte chystám zostrih ostatných tekvicových receptov. Máte sa na čo tešiť!

♡♡♡

19 komentárov:

  1. Tak to sme ladené na úplne rovnakú nôtu! Tekvica varená, tekvica pečená, pyré, polievka, omáčka, tekvicové všetko! Naozaj slušná zbierka polievok, ani neviem, ktorú by som si vybrala skôr. Určite ú všetky dokonalé.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. Tiež by som sama nevedela, ktorú si najskôr vybrať...ale asi tú s plesňovým syrom alebo s lososom :-) Tak sa teším, že nie som sama s touto diagnózou :-) nie každý má rád "sladké" polievky.

      Odstrániť

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...