streda 23. decembra 2009

Moje narodeniny

Tí, ktorí ma poznajú lepšie, už vedia, že Dora - Dana ma narodeniny 22.12. Úplne ideálny dátum narodenia pre tých, ktorí si nepotrpia na bujaré narodeninové oslavy a veľa darčekov. Avšak kto sa nepoteší, keď je aspoň raz v roku v centre pozornosti? Komu sa nepáčia tie chvíle, keď cíti, že ho ľudia majú radi a nezabudli naňho? A myslím, že v tomto predvianočnom období, keď sa všetci naháňame za darčekmi, kaprami a stromčekmi, sa to ráta dvojnásobne, ak si niekto spomenie a ja si hlavne vtedy uvedomím komu na mne naozaj záleží. Preto som bola veľmi prekvapená, keď mi do práce kuriér priniesol takúto nádhernú kyticu od niekoho, od koho som to naozaj nečakala, aj keď nevravím, že by toho nebol schopný. Len neviem, či som si to zaslúžila... :-)


A keď ma potom Mária prekvapila svojím nečakaným prepadom v práci a doniesla mi, okrem tiež krásnej kytice, fúru darčekov a dokonca aj niečo do kuchyne, tak som bola rada, že sedím. A to "niečo do kuchyne" je presne to, čo sa mi akurát hodí a čo mi ešte v mojom vybavení chýbalo!

Krásna a originálna zástera!
Mám síce moju personálnu zásterku šitú priamo mojou mamou, ale tá je bohužiaľ len polovičná, čiže na pás, a keďže ja pri varení narobím dosť bordelu, hlavne, keď sa ponáhľam, darček bol viac ako trefný!

Okrem toho som vyfasovala ďalšie pomôcky do kuchyne ako radlo, valček, mašľovačku a od môjho trula a jeho frajerky Katky veľký plech s pokrievkou a rúčkou. To na to, aby som mu piekla veľa koláčikov a mala ich aj ako odniesť cez ulicu do trulovho baráku. Tomu sa hovorí darček pre darcu :-) No komu je lepšie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...