nedeľa 29. novembra 2009

Tvarohové kôpky so sušenými slivkami

Okrem toho som mala ešte nejaký tvaroh, čo mi zostal z ravioli ricotta e spinaci, čo som robila minule a bolo ho treba spotrebovať. Tieto koláčiky nie sú zasa až také úžasné, ale kto má rád tvaroh by si ich mohol obľúbiť. Originál recept bol so sušenými brusnicami, ale keďže som ich nemala doma, použila som sušené slivky, aj keď musím priznať, že by sa tam boli predsalen viac hodili tie brusnice, pretože cesto je sladké a vyslovene si žiada niečo, čo túto chuť trošku oživí. No a teda tu je tá moja verzia:



































150g sušených sliviek
100g hladkej múky
50 g mletých mandlí
1 ČL prášku do pečiva
100g masla
80g práškového cukru
150g tvarohu

V mise zmiešame múku s práškom do pečiva a mletými mandľami. Slivky nakrájame nadrobno. Rúru vyhrejeme na 175°C.
Maslo vyšľaháme s cukrom a postupne zašľaháme aj tvaroh. Na záver vmiešame múčnu zmes a posekané slivky.
Z cesta odkrajujeme lyžicou malé kôpky, ktoré ukladáme na plech vystlaný papierom na pečenie a vo vyhriatej rúre pečieme asi 15 min.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...