piatok 18. decembra 2009

A je to tu!

Tak sme sa pustili do toho. Vianočné pečenie. Aj keď som si všetko starostlivo zvážila, celú haldu časopisov 10x prelistovala, musím sa priznať, že nie som celkom spokojná s výsledkom. Koláčiky sa mi zdajú všetky také fádne a na jedno kopyto. Ale ako hovorí Ondrej: „Dora, ty nikdy nebudeš spokojná...“ A myslím, že je to tak aj dobre, pretože to je práve to, čo človeka ženie dopredu, aby sa prekonal a stále zlepšoval. Škoda len, že Vianoce sú len raz do roka. Alebo našťastie? Keď si predstavím moje pečenie, tak skôr asi to druhé...aj keď už dnes viem čo by som robila inak a ako. Ale veď človek sa učí na vlastných chybách a možno práve aj tieto moje recepty a komentáre k nim niekomu z vás pomôžu, aby ste im predišli ;-)
No ale veď posúďte sami...
PS: budem sa snažiť, aby to bolo na budúci rok lepšie, keďže môj kolosálny úvod nezodpovedá tak celkom tomu, čo som nakoniec v reáli predviedla

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...